- Diana-Elena SÂRB - Music teacher’s digital portfolio / Portofoliul digital al profesorului de muzică
- Lucian GHIȘA, Dalia Ioana GHIȘA - Peculiarities of Online Lessons in Music and Movement Classes / Particularități ale lecțiilor on-line la disciplina Muzică și mișcare
- Maria MOLDOVAN - Current Music Technology usage across Romanian primary and secondary music classroom / Utilizarea tehnologiilor de specialitate în educația muzicală curentă din mediul preuniversitar românesc
- Oana BĂLAN-BUDOIU, Paolo LIPPI, Federico BARDAZZI - The management of Virtual Stage method and synchronicity in music performance by the project In Media Stat Virtus / Managementul metodei Scena Virtuală și sincronicitatea în interpretarea muzicală prin
- Ion-Alexandru ARDEREANU, Veronica DEMENESCU - Modern methods of byzantine music graphic representation: specialized software in neumatic notation / Metode moderne de consemnare grafică a muzicii bizantine:software specializat pe notația neumatică
- Dermina-Petronela DANCIU, Alin-Corneliu VĂCEAN - The age of digitized studies seen through the lens of personal data protection / Era studiilor digitalizate văzute prin lentila protecției datelor cu caracter personal
- Florentina ULMEANU-ENEA - Musical Meaning and Dynamic Relationism / Semnificația Muzicală și Relaționismul Dinamic
- Constantin SANDU - Online Instrument and Chamber Music Lesson / Lecția online de instrument și muzică de camera
- Mihai POPEAN - Modern Amnesia: Pondering the AI Misconception / Amnezia modernă: cumpănind înțelegerea eronată a inteligenței artificiale
- Petruța-Maria COROIU, Monica Diana RAICA - Software analytical perspectives on Mandala by Aurel Stroe / Perspective analitice software asupra Mandalei de Aurel Stroe