- Nelida NEDELCUȚ, Ciprian Gabriel POP - Online learning models and applications în the musical field / Modele de învățare online și aplicații în domeniul muzical
- Lois VĂDUVA, Catherine WARNER - A Case Study on Music Therapy Sessions with a Bereaved Child, and the Use of Digital Devices / Studiu de caz: Muzicoterapia cu un copil îndoliat și utilizarea unor dispozitive digitale
- Alexandra-Ioana HOMONE - From Printed to Digital – The Music Education Textbook Today / - De la letric la digital – Manualul de educație muzicală în prezent
- Petruța (Măniuț) COROIU - Spectrogram of the Concerto for Violin and Orchestra by Aurel Stroe – Manifestation of Different Cultural Paradigms / Spectrograma Concertului pentru vioară și orchestră de Aurel Stroe – manifestare a diferitelor paradigme cultu
- Manuela MIHĂESCU, Cristian MIHĂESCU - Brief lexical and terminological analysis of technological musical language during the pandemic / Scurtă analiză lexico-terminologică asupra limbajului muzical tehnologic în perioada pandemiei
- Alin-Corneliu VĂCEAN - Tonaly Pro – We Compose and Learn in Multiple Modes / Tonaly Pro – compunem și învățăm în multiple moduri
- Nicoleta-Cristina DEMIAN, Diana DRĂGAN-CHIRILĂ - Pulse of the City. Architecture of a Multimedia Dance Performance / Pulsul orașului. Arhitectura unui spectacol coregrafic multimedia
- Maria MOLDOVAN -The Cross-curricular Approach to Technology-Supported Composition: Experiment / Abordarea interdisciplinară a compoziției muzicale cu suport tehnologic: Experiment
- Oleg GARAZ - The Algorithmic Potential of Musical Thought Concepts / Potențialul algoritmic al conceptelor gândirii muzicale
- Mirela MERCEAN-ȚÂRC - The Symphony Umbre (Shadows) by Adrian Borza – technology and art, structure and significances / Simfonia Umbre de Adrian Borza – tehnologie și artă, structură și semnificații