- Phil KIRKMAN - Digeneza mediată de tehnologie: dincolo de dihotomia formal - informală în educația muzicală / Technology mediated diagenesis: beyond the formal-informal dichotomy in music education
- John FINNEY - Educația muzicală în Anglia: de la cântec la fuziune perpetuă / Music Education in England: from Singing to Perpetual Fusion
- Loredana MUNTEAN - Creativitatea plus-minus tehnologiile muzicale / Creativity Plus-Minus Music Technology
- Aida ROȘCA - Modalități de implementare a noilor tehnologii în domeniile programei educației muzicale / Ways of Implementing the New Technologies in the Domains of the Music Education Curriculum
- Gabriela COCA - Impactul internetului asupra cercetării muzicologice / The Impact of the Internet on the Musicological Research
- Dana - Sorina CHIFU, Ionuţ ARDEREANU - Aspecte relevante ale TIC pentru pedagogia contemporană a vocii cântate / Relevant ICT Aspects in the Contemporary Singing Pedagogy
- Alin VĂCEAN - Pârghiile Pieței Artistico-Muzicale prin Internet și E-mail / Leveraging the Internet and E-mail Musical & Artistic Marketing
- Iosif KATONA, Ioan TÁRKÁNYI - Camera cu ecou. Înregistrarea unui fundal sonor pentru filmul documentar realizat la Fortul 13 din Jilava / The Echo Chamber. Recording a Soundtrack for the Documentary Film at the Fort 13 in Jilava
- Răzvan METEA, Cristina METEA - Dualitatea timbralității – instrument vs. sunet digital – reflectată în creația proprie: „Umbra răstimpului” / Dual character of timbre – Instrument vs. Digital Sound – Reflected in My Own Work: ”Shadow overtime”
- Mircea CÎMPEANU - Conservarea folclorului românesc în contextul proceselor similare europene / The Preservation of the Romanian Folklore in the Context of Similar European Processes