- Loredana MUNTEAN - Facelift Music Education (2020) – Questions and Challenges / Educaţia muzicală facelift (2020) – întrebări şi provocări
- Moldovan MARIA - Digital Technologies and Their Impact in Music Education / Aportul tehnologiilor digitale în educația muzicală
- Diana Elena POP-SÂRB, Adoram ERELL, Morel KOREN - Solfy: An AI Didactic Support for Updating School Music Education / Solfy: Un suport didactic IA pentru actualizarea educației muzicale școlare
- Mihai POPEAN - A Possible Contribution of Live Electronics to Modern Education / O posibilă contribuție a aplicațiilor electronice live la educația modern
- Alin-Corneliu VĂCEAN - Octaves and Fifths Hidden in Cyberspace / Octave și cvinte ascunse în cyberspațiu
- Oana BĂLAN BUDOIU - The Evolution of Arts Entrepreneurship - „Two-door” – A New AI Prototype for Project Management / Evoluția antreprenoriatului artistic - „Two-door“ - un nou prototip de inteligență artificială pentru managementul de proiect
- CSÁKÁNY Csilla - Creative Perspectives of Articulating Musical Messages for Educational Purposes in a Media Context / Perspective creatoare ale articulării mesajelor muzicale cu scop educativ în context media
- FODOR Attila - Thougts on Audiophilia from a Musician’s Perspective / Gânduri despre audiofilie din perspectiva unui muzician
- Petruța-Maria COROIU - The Audiograms of Aurel Stroe’s Mandala - an Efficient Method of Understanding the Semantics of Contemporary Music / Audiogramele pentru Mandala lui Aurel Stroe -metodă eficientă de a înțelege semantica muzicii contemporane
- Ulla LEVENS - „Restricțiile - provocare pentru artiști” – Proiectul muzical coregrafic online - DISDANCE / “Restrictions as a Challenge for Artists”- The Online Music-Dance-Project DISDANCE