- Mihai POPEAN - Cycling ’74 Max, a Cross-Curricular Educational Platform / Cycling ’74 Max, o platformă educațională inter-curriculară
- Veronica Laura DEMENESCU, Eudjen CINC, Demis Otniel Luiss OZ - Solfeasy
- Nelida NEDELCUŢ, Lucian GHIȘA - Resurse educaţionale în programe de învăţământ la distanţă din domeniul muzical / Educational Resources in Distance Learning Music Programs
- Felician ROŞCA, Sergiu STEFANOV - Tehnologii digitale în dezvoltarea sistemelor pentru orgi de factură clasică / Digital Technologies in Developing New Systems for Classical Organs
- Rodica PAVEL - Studiu clinic al parametrilor respiratori în performanţele vocale / Clinical study of respiratory parameters in vocal performances
- Ursula LEVENS - Dezvoltarea potenţialului creativ al corpului – Muzică şi mişcare în improvizaţia de grup / Developing the body’s creative potential – Music and movement in group improvisation
- Adrian BORZA - Morfogeneza sunetului imaginii / The Sound of Image Morphogenesis
- Cristian BENCE-MUK - Aspecte structural-dramatice și rolul muzicii electronice în baletul Tulburarea apelor de Cristian Bence-Muk / Structural Dramatic Aspects and the Role of Electronic Music in Tulburarea apelor (the Troubling of Waters) by Cristian Ben
- Nicoleta DEMIAN - Corporalitate şi Tehnologie în compoziţia coregrafică contemporană / Body and Technology in Contemporary Dance Composition
- Cătălina POPA - Fata moartă (Recviem E) de Matthias Kranebitter pentru flaute, chitară electrică și bandă / Dead Girl (Requiem E) by Matthias Kranebitter for flutes, electric guitar and tape